יום שני, 16 במרץ 2015

פורים - רשומה 2

רשומה קצרה (ואיכותית)..

משלוחי המנות הם הדבר שאני הכי אוהבת בפורים. נכון.. אוהבת תחפושות.. אוהבת לחפש את הילדים.. אוהבת (מאוד) אזני המן.. אבל הכי אוהבת - משלוחי מנות.
השנה נערכתי מבעוד מועד, קניתי את ה"מוצרים (ממתקים) למילוי" , וישבתי להכין עם הבכורה את הקופסאות..


ככה הן נראו לאחר מילוי.. (אוזני ההמן הם יצירה ביתי כמובן..)


ואז ישבנו להכין תגיות חג שמח.. יחד! החלק הכי מהנה! לקח לי כמה דקות לשחרר, והתוצרים (אני רק הצלמת..) שלהן!
החותמות המעולות - לימור דוד, קסם שימושי..





גם את הקופסה הזו אני מכניסה לאתגר הקופסאות של scrappy hands.

למי שרוצה להכין, באמת קל מאוד - ההדרכה הפשוטה לקוחה מכאן..



 לסיום סיומת - היו גם כמה מיוחדים (בהשראת סימה יוסף.. תודה סימה!)  - הקצפת היא מסיליקון..


עוד מעט פסח.. צריך להתחיל להתכונן..
תמיד שמחה לתגובות.
מיכל.

7 תגובות:

  1. אני ראיתי את התוצרים במציאות.. אין עליך מיכלי!!
    משלוחים מושקעים ומלאים בכל טוב!
    כל הכבוד! וכבוד לבנות על התגיות!!

    השבמחק
  2. מקסים!!! מעוררת השראה! <3

    השבמחק
  3. איזה כיף שהבננות הכינו את המשלוחים?!!!! כיף גדול - יופי של משלוחי מנות והצנצנות הורסות {כמו סימה!} באמת שיצא יפיפה
    שולי

    השבמחק
  4. יו... עשית צנצנות סימה? אלופה!!! יצא מהמם. כל המשלוחים שהכנתן, תאווה לעיניים! ובטוח גם לחך!

    השבמחק
  5. משלוחים מדהימים!!!
    הסלסלות שיצרתן מקסימות - איזה כיף ליצור עם הבנות!!
    והצנצנות האלה - שוס!!!
    וגם - מזל טוב :) :) :)

    השבמחק
  6. איזה יופי!!!!
    פשוט משגע. אני מאד אוהבת להכין משלוחי מנות.
    שומרת לי בתיקיית ההשראה שלי לשנה הבאה!

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..