יום רביעי, 11 במרץ 2015

כרטיסים למתחילות.. מוזות וגם הגרלה!

מצאתי את עצמי חושבת לאחרונה איך אוכל להשתתף בכל ההתפתחות האחרונה בתחום.. יש המון מצטרפות חדשות, המון יוצרות מעניינות מפרסמות.. כיף גדול.
קודם כל נראה לי שזה המקום להודות לנתנאלה - שבזכות הרבה עבודה קשה, יריד איכותי ופתיחת קבוצה חדשה בפייסבוק הביאה לצמיחה רצינית..
ועכשיו לתרומתי הצנועה:
יש המון רעיונות להתחלה. בגוגל, בפינטרסט.. אבל גם הוותיקות בינינו "נתקעות" לפעמים בלי מוזה ורצות לחפש רעיונות, אז הנה שלושה כרטיסים שהכנתי, פשוטים (טוב , האחרון קצת מורכב) , עם הוראות הכנה ורשימת חומרים דרושים שנעשו בשלוש שיטות מעוררות מוזה - לטובת מתחילות בתחום.
אחרי הכרטיסים יש גם הגרלה שתתקיים ב 22.3, יום אהוב עלי במיוחד ;)

1. כרטיס ביצירה חופשית:

לקחתי קארדסטוק שמוצא חן בעיני, הוספתי מדבקה מתאימה - ויש כרטיס!





החומרים הדרושים:
כרטיס בסיס
דף מדוגם
קארדסטוק בצבע תואם
קארדסטוק לבן
מדבקה כלשהי
עיטורים (אני יצרתי עם פאנץ' - אבל אפשר לגזור, להשתמש במדבקה או לצייר)



























איך עושים?
על כרטיס הבסיס מדביקים דף מדוגם, עליו מדביקים ריבוע/מלבן או כל צורה שתבחרו בצבע תואם, עליו מדביקים את הקארדסטוק הלבן.
מדביקים קישוטים, מדבקה יפה, את מדבקת הדובי למטה הדבקתי באמצעות דבק פופ אפ כך שהיא תבלוט, לשם יצירת העניין. וזהו.

הנה אחד נוסף באותו סגנון :







































2.כרטיס לפי סקיצה

לפעמים, כשהמוזה לא נחה עלי.. אני מחפשת סקיצה לעבוד לפיה. יש אתרים שלמים לכאלו, אני אוהבת לחפש בפינטרסט.
הסקיצה מבחינתי היא המלצה בלבד. אפשר לעבוד במדויק לפיה, ואפשר גם לחרוג - העיקר שהמוזה תחזור!

זו הסקיצה בה בחרתי: (לחיצה על התמונה תוביל לאתר ממנו היא נלקחה)

והנה הכרטיסים:

הכרטיס הראשון - כמעט מדויק לפי הסקיצה. אפילו כולל הפרפרים..




החומרים הדרושים:
כרטיס בסיס
דף מדוגם
קארדסטוק בצבע תואם
עיטורים (אני יצרתי עם פאנץ' - אבל אפשר לגזור, להשתמש במדבקה או לצייר)
חותמת
דיו



























איך עושים?
על כרטיס הבסיס מדביקים דף מדוגם, עליו מדביקים פס בצבע תואם. על זה - ריבוע/עיגול או כל צורה שתבחרו בצבע תואם, וקישוטים. חיתוכים/החתמות..

הכרטיס השני- לפי אותה סקיצה טוב, קצת פחות דומה לסקיצה..



עכשיו דומה יותר? המשחק הוא חופשי, ולא צריך להיות נעולות על הסקיצה.. העיקר שיצא משהו בסוף..



3. כרטיס לפי הצעת אתגר:

ישנם המון אתגרים ברשת. ביחוד בחו"ל. לפעמים כשאין לי רעיון - אני מחפשת אתגר, וזה מאלץ אותי לחשוב ולהתאים אליו את הכרטיס.
את הכרטיס הבא עשיתי לאתגר ב scrappy hands - ידיים יוצרות. נושא האתגר הפעם היה - פרחוני. הנה הפרשנות שלי:

סלחו לי - אבל לזה לא אתן הוראות.. הוא קצת יותר מסובך.. בפעם אחרת :) הכרטיס הוא כרטיס שייקר. יש המון הסברים ברשת..




הצצה מקרוב..


והנה פעם ראשונה שאני מנסה להעלות סרטון להמחשה.. איכות הצילום פחות חשובה פה..


ולסיום סיומת - הגרלה!

הנה תמונה של מה שאני מגרילה.. נראה לי שזה ממש יתאים למתחילות - אבל גם סקראפרית מנוסה תהנה בטוח..יש פה דפים, דיו, חוט אופים, מדבקות, טוש גליטר, בראדים, דויליס צבעוניים.. ובטוח יתווספו עוד הפתעות :)



ההגרלה תיערך בעוד כשבוע וחצי מהיום (22/3/2015) בדיוק.
מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה?

1. להירשם כמנויות לבלוג (בצד ימין למעלה- קבלת עדכונים. )
2. להשאיר תגובה לרשומה הזו.
3. לשתף את הבלוג איפה שתרצו (ולכתוב לי בתגובה איפה שיתפתן)


זה הכל! בהצלחה לכולן.. אשמח לענות לכל שאלה.
מיכל.

52 תגובות:

  1. אלופה כבר אמרתי?!
    ההדרכות מדהימות. כרטיסי הסקיצה מטריפים! אני אהבתי בעיקר את הירוק..
    הצלחת עם הוידאו, ובאמת שהאיכות לא חשובה כרגע.
    רק תגידי איפה לשתף וזה שם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נוגי! על התגובה ועל ההשתתפות והשיתוף!

      מחק
  2. שיתפי בפייס, גם בשלי וגם בקבוצה, אימהות משקיעות, ההדרכות שלך קלות ומקסימות מיכלי ��

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שרית יקרה! כיף לשמוע.. ותודה רבה על השיתוף..

      מחק
  3. מקסים! יופי של הדרכות.
    אני כבר מזמן מנויה לבלוג ושיתפתי בפיסבוק בקבוצה :מועדון אומנות שימושית.
    (לא מצליחה להביא קישור לזה..)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נוכחת! כיף לראות אותך פה!

      מחק
  4. אהלן, איזה יופי של רשומה, אהבתי את ההסברים "בגובה העיניים", וברור ששיתפתי בפייס שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.. שמחה שאהבת.. מקווה שיתן השראה :)

      מחק
  5. וואו פוסט שווה ביותר
    ההסברים מועברים בצורה מושלמת

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דניאל! איזה כיף לשמוע! בהצלחה ביצירות.. אני כאן לשאלות :)

      מחק
    2. תודה :) ושיתפתי כמובן בפייסבוק

      מחק
  6. אשתי המוכשרת.. סוף סוף הצלחתי להגיב..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אליקו.. אתה גם רוצה להשתתף בהגרלה? ;)

      מחק
    2. לא אני עסוק עם הילדים

      מחק
  7. נרשמתי לבלוג ושיתפתי בפייס שלי.
    הפוסט הזה בדיוק בשבילי, אני מהמתחילות.
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ענת! בהצלחה.. לשאלות.. אני כאן. ובפייסבוק (michal meiri)

      מחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  9. הדרכות נהדרות, אבל דווקא לכרטיס שייקר לא העלית? נראה לי שוס בתור כרטיס לילדים. טוב, סומכת עליך שתדריכי אותי אחד על אחד :)
    ובטח ששיתפתי! הנה כאן https://www.facebook.com/michal.bobrov/posts/10152893857754748

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכלי.. בשבילך - עד חצי המלכות! תודה על השיתוף והפרגון!

      מחק
  10. איזה כיף!!
    בדיוק הכנתי כרטיס בהשראת מגזין חדש :)
    כבר משתפת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה הילי! איזה כיף לשמוע.. בהצלחה!

      מחק
  11. שיתפתי בפייס שלי :)
    לאלן לשלוח את הצילום של הכרטיס שהכנתי?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה הילי! שלחי לי למייל או לפייסבוק.. micmedo@gmail.com tu או michal meiri cphhxcue. אשמח אם תאשרי לשתף בפוסט הבא..

      מחק
  12. תודה על כל הרעיונות וההשראה!!!
    את יודעת שאני אוהבת מאוד את העבודות והסגנון שלך :)
    כידוע אין לי פייס, שיתפתי אצלי בבלוג -
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=5257053

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אופירה יקרה! מחכה כבר למפגש..

      מחק
  13. תשובות
    1. תודה מיכל.. פחות מתאים לותיקות - אבל את מה שיש בהגרלה כולן ישמחו לקבל ;)

      מחק
  14. מאוד אהבתי את הכרטיס של השייקר (:

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני :) מתכננת להשתכלל בנושא.. תודה יעל!

      מחק
  15. תודה מיכל, הדרכות מצויינות בטח למתחילות כמוני..כמובן שנרשמתי לבלוג ושיתפתי בפייסבוק

    השבמחק
  16. נכנסתי, נרשמתי והתלהבתיץ שיתפתי גם בפייס וגם בפינטרסט ומקווה בקרוב גם להתנסות.
    אשמח כמובן להשתתף בהגרלה (ויותר מכך לזכות ;)).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עמית! בהצלחה! לשאלות - אני כאן.. בהצלחה גם בהגרלה :)

      מחק
  17. כל הכרטיסים יפים אבל האהוב עליי הוא השייקר - מקסים ככה עם הפרחים הקטנטנים!!!

    לבלוג אני כבר רשומה...................
    הולכת לשתף אצלי בדף הפייסבוק
    שולי

    השבמחק
  18. וגם שיתפתי אצלי בדף הפייסבוק........ תודה על ההזדמנות

    https://www.facebook.com/shouly.yeller

    שולי

    השבמחק
  19. מהמם מהמם מהמם! בדיוק בלוג כזה חיפשתי. מישהי שתלמד ממש מההתחלה! תודה רבה! אתחיל בלקנות חומרים ואתחיל במלאכה. בינתיים שיתפתי בקבוצת ווצאפ המשפחתית שלי וכמובן שאשתף כשהתוצר יהיה מוגמר. בלוג מהמם כבר אמרתי?! תודה מיכל..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בת אל! בהצלחה.. לשאלות - תמיד יכולה לפנות..

      מחק
  20. הדרכה מעולה והגרלה שווה!
    שיתפתי בפייסבוק ובפינטרסט :-)

    השבמחק
  21. הדרכה מעולה,שיתפתי בפייס שלי ונרשמתי.מקווה לזכות.אנה

    השבמחק
  22. תענוג של פוסט!
    תודה על הרעיונות..
    משתפת בפייסבוק שלי בתקווה לזכות בהגרלה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה צופיה! בהצלחה ביצירות ובהגרלה! שבת שלום!

      מחק
  23. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  24. נרשמתי, שיתפתי והשייקר הזה בהחלט מעורר השראה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני צופית-למרות שלמעלה רשום שם הבלוג שלי, בובעלה

      מחק
  25. מקסים ביותר, והסקיצה -מקסימה!!

    השבמחק
  26. אני קצת בדיליי...אבל מוטב מאוחר.
    מקסם ועושה לי חשק להתפנות לניירות....

    השבמחק
  27. כרטיסים מקסימים - במיוחד המדבקות של הבנות רטרו

    השבמחק
  28. פוסט נהדר של כל טוב!
    הכרטיסים שלך מקסימים ואיזה ערכה שווה נתת בקנדי שלך!

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..