יום שבת, 18 באפריל 2015

רשימת קניות

לא.. לא באמת - אני לא מפרסמת פה רשימת קניות (יש לי הרבה כאלו :) )
שוב, עקב חוסר הזמן עובדת רק על יצירות "קטנות".. דברים שלא לוקחים הרבה זמן..
זו היצירה הטריה - מתקן לניירות ועט עם מגנט, למקרר :


קצת מקרוב - כדי שתוכלו לראות את האפקטים :
צבעתי עם דבק תלת מימד חלק מהציורים


הקאפקייק בולט קצת , להוספת עניין


 יש מקום גם לעט!


ושוב מקרוב..


מבט כללי על המקרר (זה אחרי פינוי מגנטים שנתי :) )

מצרפת את ה"מתקן" (יש לכן שם טוב יותר?) לאתגר 36 ב scrappy hands - אתגר ארגון.

לסיום סיומת.. הזוכה בהגרלה שלי (שהתקיימה לפני חודש) - לא פנתה אלי :(
אז נאלצנו (אני וצוות העוזרות) להגריל מחדש..
הזוכה הפעם - צופיה דרי.
צופיה, אנא צרי עימי קשר למייל - micmedo@gmail.com.

12 תגובות:

  1. יופי של מתקן, ממה הכנת אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. קרטון של עוגיות :) מצופה בנייר מדוגם.

      מחק
  2. זה מקסים! במיוחד אני אוהבת את הרעיון לצבוע לחק מהאלמנטים כך שיבריקו ויבלטו. חווץ מזה - באיזה מגנטים השתמשת?

    השבמחק
  3. תודה תמי! שמחה ששמת לב.. תודה על הפרגון!
    השתמשתי במגנט פרסומות רגיל..

    השבמחק
  4. רעיון מעולה!
    אהבתי
    תודה שהשתתפת באתגר שלנו ב Scrappy hands
    זהבית

    השבמחק
  5. מקסים!!! אהבתי את ההבלטות שמוסיפות הרבה חן לעבודה, מתוק, מתוק לגמרי!!!

    השבמחק
  6. עבודה צבעונית ומאוד מדוייקת.
    אהבתי את ההבלטה של ציורי הרקע, מה זה החומר הזה: "צבעתי עם דבק תלת מימד ", לא מכירה,
    אשמח ללמוד משהו חדש
    תודה שהשתתפת באתגר שלנו.

    השבמחק
  7. מקסים!!!
    רעיון חמוד,
    והביצוע שלך מתוק ומשמח.
    שבוע נהדר :)

    השבמחק
  8. כ"כ מתוק.
    הנה אני משלימה פערים בבלוג שלך....
    נשיקות♥

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..