יום רביעי, 3 בפברואר 2016

אתגר "מצאתי את הפאנץ'" סיכום שבועי



לפני שבוע (וקצת..) החלטתי אתגר את עצמי. כאילו חסרים לי אתגרים (בעל במילואים, ילדה חולה , מ-ל-א כביסה וכו').

לענייננו - בעקבות שאלה שעלתה באחת הקבוצות - "באיזה פאנץ' את משתמשת הכי הרבה", הבנתי.. יש לי המון פאנצ'ים. ברובם, אני כמעט לא משתמשת, אז החלטתי לבחור אחד ולתת לו עדנה..
פאנץ' בגד תינוק נבחר. זה פאנץ' פשוט מקסים. אבל מונח אצלי כמעט ללא שימוש. הנה קישור - פאנץ' בגד תינוק 3"



כל יום , עשיתי משהו קטן. עם הפאנץ' הנ"ל.


מצורף סיכום שבועי..

יום 1 - צרור ברכות. פינצ'צ'תי דפים יפים, חוררתי, עיגול של מחזיקי מפתחות.. ויש צרור ברכות. לכתוב לבד או כמה חברות יחד.
נכון שהסטאק הזה מהמם?? נקרא new baby born.




 יום 2 - כרטיס שייקר. התאהבתי בהם.. ביחוד מאז שגיליתי דרך ממש פשוטה לעשות אותם.. בקרוב :)



יום 3- ניסיונות בחומרים שונים. ניסיתי לפנצ'צ' לבד. לא מומלץ. אבל יצא יפה :) 


יום4- שרשרת לקישוט . הכי הכי פשוט..



יום 5 - כרטיס לגיפט קארד (הצילומים נעשו בטלפון, כדי שאעמוד בזמנים. עמכם הסליחה). אם יהיה ביקוש (תרשמו בתגובות) - אשמח לכתוב לזה הדרכה..


יום 6 - "קולקציית הבגדים שלי" (תודה רחלי!) - תראו כמה קישוטים קטנים יכולים לשנות!!





יום 7 ואחרון :) כרטיס חתונה. יצאה לי כלה קצת חסודה :)


שבוע.. שנפרש כמעט על שבועיים הסתיים לו.
תודה לכל העוקבים,
תודה למגיבים. ומי שרוצה את הפאנץ' השימושי הזה.. אפשר לרכוש אותו אצל רעותא - בקישור למעלה! מומלץ..
אשמח לענות על כל שאלה.
סופ"ש נעים!
מיכל.

8 תגובות:

  1. אליפות העולם!! עשית לי חשק לפאנץ הזה. אבל נראה לי שיהיה לי כיף יותר לבוא לפנצץ אצלך.. אפשר? 😉

    השבמחק
  2. מקסים מקסים מקסים !
    אני אשמח להדרכות (גם על השייקר וגם לכרטיס גיפט קארד ;) )

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסים !
    אני אשמח להדרכות (גם על השייקר וגם לכרטיס גיפט קארד ;) )

    השבמחק
  4. הדרך הטובה ביותר בעיני להתפתח ביצירה היא לקחת חומר/מוצר שהוא מחוץ לאזור הנוחות שלנו ולהתעקש ליצור איתו. עשית את זה בגדול, סחפת אחרייך לא מעט בנות שזה הישג מרשים ביותר וכולנו הרווחנו תוצרים ורעיונות שווים ביותר.
    כל הכבוד <3

    השבמחק
  5. פשוט מ ק ס י ם!!
    רעיונות נפלאים :)

    השבמחק
  6. את פשוט מוכשרת, ולא רק מוכשרת אלא דם יצירתית ויש לך תמיד שפע של רעיונות מקוריין ומיוחדים, יחד עם הכישרון שלך זה שילוב נפלא! נהניתי לעקוב ולראות את התוצרים המקסימים. .

    השבמחק
  7. רעיון מקסים וביצוע מתוק. הכי אהבתי את יום 3 (:

    השבמחק
  8. מקסים! הכל מקסים!!
    ואני הכי אהבתי את יום 1. אבל אוהבת גם את כל השאר!
    כל הכבוד על הרעיון המיוחד. אין על הראש היצירתי שלך :)
    נשיבוקים.

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..