יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

טרפת מחברות/ מחברות מטריפות

לאחרונה היו לי כמה הזמנות כיפיות למחברות מעוצבות.. למה כיפיות? כי ניכר שהמזמינים חשבו לעומק על המתנה שהם מחלקים, ועל היחודיות שלה..
הם נתנו למקבלי המתנה אפשרות לבחור שני צבעים אהובים עליהם (בלי לידע אותם מה המטרה..), ואז אני נכנסתי לתמונה.. עיצבתי ה-מ-ו-ן מחברות (תודה אמא! תודה אליקו!) בזמן קצוב וקצר..

ובאמת שיש אין סוף תמונות ( כ 90 מחברות סה"כ..) אז הפעם בחרתי לפרסם רק את אלו שהשילובים שלהן היו מעניינים בעיני.. כאלו שלא הייתי חושבת עליהן בעצמי.
הנה התמונות, תשפטו בעצמכן :)



ואיך זו? סגלגל עם כתום.. בחיים לא הייתי חושבת לשלב יחד..



או צהוב וסגול.. (לפחות ג'ינג'ית אחת שאני מכירה חושבת שזה השילוב האולטימטיבי..)



סגול וכתום???


או.. אפרסק וטורקיז? (נשבעת לכן שזו הייתה ההגדרה..)
אבל יצא נהדר בעיני!



 
בורדו וסגול. גם היום לא הייתי בוחרת בשילוב כזה..



ככה הן נראו לפני המשלוח.. נכון יפה?!



זהו מחברות להפעם.
תודה על הביקור, אשמח לתגובות.. האם יש אחת מועדפת עליכן?
מיכל. 

5 תגובות:

  1. אחת מועדפת?! את! גאון בפרץ יצירה מתמשך והלוואי שלא יפסיק! הכל כל כך יפה 🌸🌸

    השבמחק
  2. וואו איזה הספק! מקסים

    השבמחק
  3. אמאלה! כמה מחברות יפיפיות!

    השבמחק
  4. ווואאאאאווו!!
    אהבתי מאוד את הסגלגל והכתום. ואת חיתוכי הפרחים.

    השבמחק
  5. ממש "בקטנה".... חחח...
    מקסים !!!

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..