יום ראשון, 1 בינואר 2017

חג יפה כל כך! יצירה משותפת..

שנייה אחרי שהחג נגמר (מסרבת להרפות :) )
אני אוהבת את חנוכה! אם נודה על האמת.. אני אוהבת את כל החגים. (וגם מתנות אני אוהבת! אם אנחנו כבר בקטע של וידויים..)
באחת הקומונות אליה אני שייכת (וירטואלית.. ימי הקומונה האמיתית חלפו ממש מזמן..) התארגנה החלפת כרטיס לחנוכה. ומכיוון שאני אוהבת - כרטיסים ואת חנוכה - הצטרפתי.
שמחתי לשמוע שגם גברת פם שלי הצטרפה.. אז הוחלט שנעשה כרטיס יחד.. לקחנו רעיון מהפינטרסט, ועשינו עיבוד חופשי.
תראו איך יצא:



תקריב להבות - השתמשתי בדף דמוי פויל (משחק ששאלתי מהילדות..) ובצבע של wink of stella brush זהב - מוסיף!!





את של גברת פם אפשר לראות פה.

ליאורי שמחה לקבל.. אני שמחתי לתת..
חג אורים שמח!!!
מיכל.

8 תגובות:

  1. כרטיס מקסים והחנוכיה הכי יפה שראיתי השנה

    השבמחק
  2. לקח לי רגע לקלוט את התכסיס המקורי שלך עם החותמת המופרדת...אהבתי ממש! אור, אהבה וחיבוק גדול לשתיכן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לקח לי רגע לקלוט על מה את מדברת.. זה בכלל לא היה תכסיס :) כורח המציאות .. אבל עכשיו שאת אומרת.. זה באמת נחמד! חיבוק גדול חזרה!

      מחק
  3. קפצתי לשכנים.. (לנו עוד אין אינטרנט..)
    איך שיצא לך יפה! הלוואי והמרחק לא ישפיע יותר מידי על חויות היצירה המשותפות שלנו. אוהבת!

    השבמחק
  4. מקסים. בבקשה... אפשר הדרכה לכרטיס.?

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..