יום רביעי, 11 בינואר 2017

האלבום של בן

"זו המתנה הכי יפה שקיבלתי".. זה מה שהיא אמרה! באמת!

את היומן הזה הכנתי לפני בערך חודשיים.. צילמתי ומסרתי די מהר, ואז חיכיתי.. שימסר. הוא הגיע ליעד רחוק ולקח לו המון זמן, אבל עכשיו - כשהוא כבר מלוטף ע"י הידיים הנכונות.. מותר לי לפרסם!

היה כל כך כיף להכין..ואני שמחה שאוהבים אותו!
והנה התמונות..






והנה גם סרטון קצר - כי אי אפשר בלי :)


תודה אפ.. שגרמת לי ליצור "משהו רציני", ועל האמונה שלך.. בי :)
ותודה למגיבות! אני רק רוצה לומר שאני תמיד רושמת תגובה חזרה - אבל בלוגר לא יודע להעביר לכן את זה..
מיכל.

9 תגובות:

  1. אחחחחחחח הקסם העיצובי ריתק אותי למסך בסרטון הנהדר ומעורר ההשראה!
    אוהבת את העיצוב עם השקט הזה והעושר בכל דף ודף...
    אהבתי מאוד מאוד
    המשך יום מאושר:-)
    צילה:-)

    השבמחק
  2. טוב, היה ברור לך שאגיע גם לפה :-) הייתי חייבת לראות את כל התמונות ואת הסרטון. יצא לך אלבום משגע!!!

    השבמחק
  3. מקסים וכ"כ מתוק! כיף למי שקיבל!

    השבמחק
  4. מקסים! כיף לאפ ולבן :)
    שילוב מושלם בין סגנון שמח ומהנה - לבין טכניקה ודיוק. הכל משתלב יחד לכדי מתנה מושלמת! לא סתם אמרה שזו המתנה הכי יפה שקיבלה :) חיבוק...

    השבמחק
  5. אלבום מקסים והרמוני

    השבמחק
  6. אלבום מדהים ושילובים כל כך יפים.

    השבמחק
  7. מקסים, וככ עוזר שהוספת את הסרטון

    השבמחק
  8. מקסים - מקסים - מ ק ס י ם !

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..