יום ראשון, 29 בינואר 2017

קונדסונים קטנים ועוד

כותרת מוזרה?! אז זהו.. שלא! אחרי שתכירו את הבלוג הזה - כבר לא תחשבו ככה בטוח!

 קונדסונים קטנים ועוד..


לאחרונה יצא לי לעבוד לפי שתי הדרכות של יעל - והן ברורות, טובות ולא צריך הרבה - תראו את התוצרים..

את המעמד הזה לתמונה - יצרתי כמתנה לשתי חברות אהובות. ההדרכה מכאן.






ואחרי שלא עמדתי יותר בפיתוי.. יצרתי גם קופסא! לפי ההדרכה הזו..

את הראשונה, כמו שאני עושה בדר"כ , יצרתי בדיוק לפי ההדרכה, כדי ללמוד אותה -


את השניה כבר עשיתי בגודל אחר, שאפשר יהיה להשתמש בדפי 6*6 שכבר חיכו לי המון זמן..
וגם - הדבקתי את כל הקישוטים לפני הרכבת הקופסא. היה יותר פשוט מבחינתי.
(מידות - קארדסטוק בגודל 11*12, סימונים כמו בהדרכה של יעל - 2.5, 5, 7.5, 10 במימד של ה 12,
2.5, 8.5 במימד של ה 11. קישוטים - 7 חתיכות 7/8 5 *3/8 2 , 4 חתיכות 3/8 2 * 3/8 2 ).




 קארדסטוק בסיס חום - למעמדי התמונה, ולקופסא - מכאן.
קארדסטוק בסיס שחור - קופסא - מכאן.

תודה יעלי! תמשיכי להפתיע ולפנק..
ותודה מיוחדת לעופר בלנק, צלם מוכשר ומורה בחסד (קורס צילום של מעוף.. ממליצה בחום!), שלימד אותי על נפלאות הסמארטפון (כל התמונות פה - מהטלפון שלי.. והוא לא אחד הטובים :) )

אשמח לתגובות, מיכל.

6 תגובות:

  1. קודם כל, הכל מהמם! ולא פחות מהממים - הפרגון שלך והצילומים המושקעים!
    אחד הבלוגים הכיפיים והמשמחים יש לך כאן :)

    השבמחק
  2. מקסים!!!
    אהבתי את הקופסה השניה הכי, והידית מהממת.
    ואין על יעלי, בבלוג ובמציאות.

    השבמחק
  3. אהההה...... אני קצת מתעלפת לי פה (: תודה מיכל (:
    ריגשת אותי מאוד (:
    מעמדי התמונות יצאו לך מושלם. ביג לייק.
    והקופסאות. להתעלף מהן. יצאו מהמם.
    כל הכבוד על שינוי הגודל. והידית המהממת הזאת מוסיפה טאץ שחבל על הזמן.
    הולכת להסתכל שוב על התמונות....

    השבמחק
  4. לא מאמינה שיש בתחום מי שלא מכיר את הבלוג של הקונדסונית :)
    התוצרים שלך מקסימים כרגיל מיכלי!!!

    השבמחק
  5. שני בלוגים שאני כל כך אוהבת - במכה אחת...

    השבמחק
  6. פלאי פלאים את מייצרת בשולחן העבודה שלך!הקופסאות מדהימות ותוספת הידית נהדרת!! הצילומים משודרגים ומשדרגים את ההנגשה של המוצר! כל הכבוד!!

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..