יום רביעי, 4 בינואר 2017

על קופסאות ו.. שוקולדים!

בטח אין לכן מושג איך השוקולדים קשורים לעניין.. טוב, על פניו הם לא, אבל במקרה הזה - הם לא רק קשורים! הם הסיבה (והתוצאה!)
הסתקרנתם? תמשיכו לקרוא!

לא מזמן פנתה אלי עינבל, בעלת הבלוג המקסים - תופרת חלומות. עינבל היא אשת אשכולות וגם הבלוג שלה עשיר בתכנים שונים ומגוונים - צילום, שירה, חינוך, יצירה.. הכל מכל וכל. ו - היא עושה שוקולדים! כן כן.. שוקולדים אמיתיים.. ביתיים, טבעוניים ויפים.
עינבל הציעה לי הצעה שאי אפשר לסרב לה - אני אצור קופסא, עם חוצצים, לשוקולדים. משהו מיוחד , אבל פשוט להכנה. יפה ושתהיה אפשרות לתת את הנגיעה האישית.
והיא  - היא תיתן לי מתכון מעולה לשוקולד!
הקוראים הנאמנים (במקרה שלי - קוראות..) יזכו בשני הדברים - הדרכה לקופסא ומתכון לשוקולד. בעיני.. שילוב מנצח :)

אז היום - הדרכה ליצירת קופסא, עם חוצצים, בדיוק בגודל הנכון לשוקולדים.
וגם - מתכון לשוקולד. בייתי. טבעוני. את המתכון תמצאו כאן - תופרת חלומות.







ככה זה נראה כשההוראות הגיעו לעינבל.. והיא השקיעה - גזרה, הדביקה ומילאה בשוקולדים!




הנה החלק שלי:

חומרים ליצירת קופסא:
שני קארדסטוקים
דבק
שקף
סכין
מספריים
סרגל
עפרון
קישוטים.
(אפשר גם טרימר ולוח קיפול שיקלו על העבודה - אבל לא חובה..)

את ההסבר ניתן לראות בסרטון. לנוחיותכן - הנה המידות והסימונים:

את הקארדסטוקים יש לחתוך בגדלים הבאים: (כל המידות באינטשים)
לקופסא - 7*1/2 6 (לחיתוך כדאי לחתוך לפי קו ה 7 קודם, כדי שהשארית תספיק בדיוק לחלק של החוצצים).
לסמן את הפאה שבגודל 7 ב 1 ו 6
לסמן את הפאה שבגודל 1/2 6 ב 1 ו 1/2 5
(ובמילים אחרות - אחד אינטש בכל צד, נכון לכל בסיס קופסא, אם תרצו לשנות את גודלה).

לחוצצים - 1/2 8 *5
לסמן את הפאה שבגודל 1/2 8 ב 1/2 1, 1/2 2 , 1/2 3 , 5, 6 , 7
               שתי חתיכות בגודל 2*1/2 4
לסמן את הפאה שבגודל 2 אינטש ב - 1.

למכסה - 3/4 6 * 1/4 7 (מהדף הנוסף)
לסמן ב 1 אינטש בכל אחת מהפאות.

שאר ההסבר בסרטון.
שימו לב, בשלב הכנסת החוצצים כדאי להגדיל את המגרעות, בשני הכיוונים. לא הדגשתי זאת מספיק בסרטון וזה באמת מקל. וגם יוצא יפה יותר..



בהצלחה. אני כאן לשאלות..

* דבר נוסף.. אחרון חביב וחשוב. כמו בכל ההדרכות שלי, את הקופסא יצרתי מ- 0 . כל חישובי המידות, הנסיונות, צילום הסרטון - לוקחים זמן. הרבה זמן.
אני שמחה לתת בבלוג הדרכות ושמחה מאוד שמשתמשים בהן, אבל אני מבקשת - פרגנו! מילה טובה, תזכור הבלוג, הסבר מאיפה לקחתן את ההדרכה.. משהו. שיתן לי רצון וכח להמשיך בכך. תודה מראש.
מיכל.



14 תגובות:

  1. כמו תמיד הוראות מדויקות וברורות שעושות חשק לנסות. הקופסא שלך מהממת אבל רק דבר אחד לא הבנתי... איפה השוקולדים שאת הכנת?? ��

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! אז תנסי! יוצא לך כל כך יפה תמיד.. אני אכין שוקולדים מבטיחה!

      מחק
  2. למה למה למה, הסרטון אינו זמין

    השבמחק
  3. מקסים וטעים בםפוסט אחד. לייק.

    השבמחק
  4. מהמם מיכלי! ההדרכות שלך מקצועיות, נעימות ונוחות למעקב! ממש אהבתי גם את שילוב הדפים! תודה וחיבוק גדול, אין ספק שאיישם בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אלונת! תמיד כיף לקבל ממך מחמאות <3

      מחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  6. פוסט שעושה חשק :-)
    תודה רבה על שיתוף הפעולה, נהנתי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עינבל! השוקולדים שלך עושים חשק!

      מחק
  7. יפה מאד! כל הקופסאות מקסימות.
    כמו תמיד, אני נהנית להשאיר תגובה, כי מגיע לך...

    השבמחק
    תשובות
    1. את מקסימה.. והתגובות שלך הכי משמחות בעולם!

      מחק
  8. וואו מהמם...הסברת מושלם...ממש עושה חשק לנסות...

    השבמחק

אשמח אם תגיבו..